Dział eksploatacji
Dział eksploatacji (Administratorzy) wejście „A”
- administrator Kolonii I: Zuzanna Grzeszyk
pok. nr 16, tel. 729 034 276
zuzanna.grzeszyk@wsbm-chomiczowka.pl
ul. J. Conrada 10, 12, 14, 16, 18, 22, 24
ul. P. Nerudy 3, 5, 7, 9, 11
Pawilon ul. P. Nerudy 1 - administrator Kolonii II: Iwona Golec
pok. nr 6, tel. 729 034 275
iwona.golec@wsbm-chomiczowka.pl
ul. J. Conrada 4, 8
ul. M. Dąbrowskiej 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17, 19, 21, 23
Pawilon ul. M. Dąbrowskiej 15
Park Chomicza - administrator Kolonii III: Elżbieta Skrzypiec
pok. nr 16, tel. 729 034 277
elzbieta.skrzypiec@wsbm-chomiczowka.pl
ul. J. Conrada 17,19, 21, 23
ul. W. Bogusławskiego 20, 22, 24, 26
ul. Kwitnąca 11, 13, 15, 17, 19, 21 - administrator Kolonii IV: Hubert Król
pok. nr 16, tel. 729 034 279
hubert.krol@wsbm-chomiczowka.pl
ul. W. Bogusławskiego 2, 4, 6, 8, 10, 12, 12A, 14, 16
ul. Kwitnąca 5, 7, 9, 9A
Pawilon ul. W. Bogusławskiego 6A - administrator Kolonii V/VII i Wspólnoty Mieszkaniowej Aspekt 65: Katarzyna Kaczuba
pok. nr 16, tel. 729 034 278
katarzyna.kaczuba@wsbm-chomiczowka.pl
ul. Aspekt 69, 71, 73, 75, 77
ul. P. Nerudy 2, 4, 6, 8, 10, 12
ul. Renesansowa 3, 5, 7, 9, 13, 15, 17, 19, 21, 25, 27
Wspólnota Mieszkaniowa Aspekt 65 - administrator Kolonii VI i Wspólnoty Mieszkaniowej Mistrzowska 6: Magdalena Kusiak-Tyburcy
pok. nr 6 tel. 729 034 274
magdalena.kusiak@wsbm-chomiczowka.pl
ul. Brązownicza 1, 1A, 1B, 3, 5, 7, 11, 13
ul. J. Conrada 3,
Pawilon ul. J. Conrada 11, 13, 15
ul. Kluczowa 2, 4, 6, 8, 10
ul. Kwitnąca 12A,12B,12C
ul. Mistrzowska 2, 4
ul. Osikowa 1, 3, 7, 9, 11
ul. Sieciechowska 1
ul. Żółwia 14, 18
Wspólnota Mieszkaniowa Mistrzowska 6 - kierownik działu Alicja Sobczak
pok. nr 5, tel. 729 034 273
Dział eksploatacji zajmuje się m.in.
- Prowadzeniem własnymi siłami oraz przy udziale firm zewnętrznych, całokształtu spraw związanych z eksploatacją zasobów Spółdzielni w zakresie m.in. utrzymania czystości i porządku, pielęgnacji i konserwacji zieleni, w celu zapewnienia właściwego stanu sanitarno-porządkowego budynków i terenów zewnętrznych oraz placów zabaw i siłowni plenerowych.
- Ewidencjonowaniem comiesięcznych odczytów rozliczających dostawców: energii, gazu i wody.
- Nadzorem nad pracą firm: sprzątających, pracowników gospodarczych i gospodarzy.
- Współpracą z: Policją, Strażą Miejską, Sanepidem, MOPS-em i Urzędem Miasta.
- Prowadzeniem ewidencji lokali (teczek) i archiwizowaniem dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw.
- Zasiedlaniem nowych inwestycji.
- Bieżącą obsługą mieszkańców i kontrahentów m.in. przyjmowaniem wniosków oraz zgłoszeń będących w merytorycznym zakresie pracy działu, analizowaniem oraz prowadzeniem korespondencji, dystrybucją ogłoszeń i informacji.
- Sporządzaniem i składaniem deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Przyjmowaniem zgłoszeń usterek i awarii w budynkach i w lokalach.
- Nadzorem i kontrolą utrzymania porządku w nieruchomościach budynkowych.
- Nadzorem i kontrolą nad utrzymaniem zieleni.
- Przygotowywaniem umów, zleceń z podmiotami zewnętrznymi.
- Przygotowywaniem umów najmu na części wspólne poszczególnych nieruchomości.
- Obsługą parkingów spółdzielczych.
- Zarządzaniem wspólnotami mieszkaniowymi, prowadzeniem spraw w zakresie wynikających z zawartych umów.